View this site in your language!

вторник, 22 ноември 2011 г.

ДА НЕ ОБИДИШ НЯКОГО...



/автор на снимките Zvetanka Shahanska/

ДА НЕ ОБИДИШ НЯКОГО...

Да не обидиш някого,
значи да донесеш радост...


Днес никой не съм обидила, усмихвам се,
макар, че студът е просто уникален. И
сме заринати от листа. Тази нощ падна и
мъгла, може би и вятър, и сутринта виждате
от снимките какви килими от листа са се
образували...

Нещо перцата ми се губеха напоследък, та на
това много му се зарадвах!

Кафето, което пия сутрин - дълго със
сметана, задължително на чист въздух,
колкото и да е студено навън...

Котката, която се беше свила на кълбо в
листата и спеше и аз толкова тихичко се
приближих, но тя като скочи и като ми
хвърли един сърдит поглед...



И листа, много листа, и продължаваха
да падат,просто ги чувах как докосваха
земята на фона на студ и лек леден
вятър, и слънце, което грее, но не топли...
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

7 коментара:

  1. Хубав вторник, нека ви донесе позитивни емоции:)

    ОтговорИзтриване
  2. :)))) Много яки снимки днес! Ами да явно е имал вятър... но е толкова ледено днес, че ми се струва все едно сме на експедиция в Северния полюс...

    ОтговорИзтриване
  3. Днес беше най-студеният ден!Сутринта замръзнах, уши, нос,очи, всичко се вледени:))))Егати ледниковият период! Ако това е в резултат на затопляне на климата, какво ли ще е , ако има захлаждане на климата....

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесаха поритите с листа коли :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Емо и аз я харесах, дори се колебаех дали да не я сложа първа...Но все пак, който иска ще я види и така. Благодаря и лека вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...