View this site in your language!

сряда, 9 юни 2010 г.

И ТОВА ЩЕ МИНЕ/ дзен притча/



И ТОВА ЩЕ МИНЕ /дзен притча/

Един могъщ цар, властелин на необятни земи, бил толкова силен, че великите мъдреци били негови обикновени слуги. Веднъж се случило, той да се почувства раздразнен от нещо. Събрал слугите си и им казал:
- Нещо ми заповядва да търся особен пръстен, който може да даде дълбок мир на моята душа. И този пръстен да е такъв, че в нещастие да ме радва. Да повдига настроението ми. А в радостта да ми напомня за съществуването и на тъга, ако попадне пред очите ми.
Мъдреците потънали в дълбок размисъл. След известно време донесли пръстена на своя цар . На него имало надпис „И това ще мине”./"Притчи человечества"В.Лавский/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...